Frågor & svar - lär känna mig!

Hur lång är du? 165 cm

Vilken är den senaste filmen du sett? Åååh, såg den precis med syrran och pojkvännen, 47 meters down. Helt ok, lite långtråkig.

Vem ringde du senast? Mamsen

Vem ringde dig senast? Anthony

Hur löd det senaste sms:et du fick? "Det går väll inte?"

Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vad det gäller. 

När såg du senast din mamma? Ja det var väll typ 10 minuter sedan innan jag stängde dörren till mitt rum.

Vilken ögonfärg har du? Bruna!

Har du problem med synen? Min syn är ganska bra!

Vilken är din favoritplats? To be honest, har ingen favoritplats. Placera mig vart som helst med sol & bad så är jag som lyckligast.

Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus 

Var tror du att du befinner dig om tio år? Ja, då är jag ju 30. Gift, barn, lägenhet, göra det jag älskar!

Vad skrämde dig om natten som barn? Att sova med fötterna utanför täcket! 

Har du stationär eller bärbar dator? En bärbar.

Sover du med eller utan kläder på dig? Kläder mer eller mindre.

Hur många kuddar har du i sängen? 3

Vilka städer har du bott i? Stockholm!

Är du social? Ibland, mestadels ja.

Vilken är din favoritglass? Älskar sorbet, alla röda och bäriga smaker.

Tycker du om kinamat? Ja det är väll inte helt fel.

Tycker du om kaffe? Det luktar ju gott men är inte lika gott som det luktar haha!

Vad dricker du till frukost? Jag är ganska dålig på att dricka något till frukost, men apelsin/äppel juice diggar jag.

Sover du på någon särskild sida? Nej

Kan du spela poker? Nej  

Är du en beroendemänniska? Absolut inte.

Känner du någon med samma födelsedag som din? Yes! Mina soon to be sisters in law.

Vill du ha barn? Jaaa, verkligen!

Kan du några andra språk än svenska? Ja, flytande Engelska, assyriska/kaldeeiska och behärskar arabiska.

Har du någonsin åkt ambulans? Nej aldrig, peppar peppar!!

Föredrar du havet eller en bassäng?Bassäng! Spyr av tanken av att det finns levande saker och sjögräs och allt kladdigt under ytan! 

Hur imponerar man på dig? Nä, man bara är sig själv. Och jag är inte den som lätt dömmer människorz

Vem ringer du när du är arg/ledsen? Sandra, storasyster! 

Vilket är dröm jobbet? Ingen aning ännu. Är dock övertygad kring tanken av att arbeta med människor. Är utbildad undersköterska, har provat äldreboende, sjukhus, dagliga verksamheter, skola, men nu funderar jag apotek. Vi får se!

Vad har du haft för husdjur? Typ 101 fåglar, har min älskade hund Nelly & pojkvännens hund Gino. Räknar med den ;-)

Svär du ofta? Försöker att inte göra det men ibland händer det!

Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Min hjärna, den är skarp den. Skämt å sido, ögon, fransar, läppar... osv. Glad att allt funkar :-)

Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?Mina korvfingrar!

Vilken är din bästa egenskap? Jag tror jag är bra för att få folk på bra humör och är en god lyssnare.

Vilken är din sämsta egenskap? Ibland kanske jag är lite för snäll. Eller väldigt för snäll.  Beroende på situation kan jag även vara lite konflikträdd. Why can not everyone just love one another... smh







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Rita Samir

Life of Riri - A life in words & pictures.

RSS 2.0