Nämen!

Men hallå där!
 
Innan jag ivrigt påbörjar skrivandet vill jag bara välkomna mig själv och även DIG till min hundrationde blogg. Skämt å sido. Att skriva av sig har egentligen alltid varit min grej. 
Sömnlösa nätter får mig att träda in kring tankarna om att skapa en ny blogg! Det finns ingenstans att lätta på hjärtat lika bra som att sätta sig ned vid sin dator och skriva ut sina skildringar och saker som väger. 
Varför inte?
 
Nu behöver jag endast lära mig att skapa en snygg, stilren, behaglig header och design till denna blogg. Vi får gemensamt hålla tummar och tår för att jag håller mig kontinuerlig och aktiv här, för allas skull. ;-) 
 
 

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Rita Samir

Life of Riri - A life in words & pictures.

RSS 2.0